Accueil - Paroisse SAINT-JEAN BAPTISTE DE FORGES EN BRAY

Bienvenue sur le site internet de la Paroisse Saint Jean-Baptiste de Forges en Bray informations paroissiales, calendrier des messes, homélies, informations mariage, baptême, catéchisme, blog de laumônerie, etc.

OVERVIEW

The domain paroisseforgesleseaux.net currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more traffic). We have parsed ten pages within the domain paroisseforgesleseaux.net and found one website linking to paroisseforgesleseaux.net. There are three contacts and addresses for paroisseforgesleseaux.net to help you correspond with them. The domain paroisseforgesleseaux.net has been on the internet for six hundred and ninety-seven weeks, nine days, two hours, and twenty-nine minutes.
Feb 2011

PAROISSEFORGESLESEAUX.NET TRAFFIC

The domain paroisseforgesleseaux.net has seen a variation amounts of traffic for the duration of the year.
Traffic for paroisseforgesleseaux.net

Traffic ranking (by month) for paroisseforgesleseaux.net

Traffic ranking by day of the week for paroisseforgesleseaux.net

PAROISSEFORGESLESEAUX.NET HISTORY

The domain paroisseforgesleseaux.net was started on on February 25, 2011. It was changed on the date of February 24, 2014. It will expire on the date of February 25, 2015. As of today, it is six hundred and ninety-seven weeks, nine days, two hours, and twenty-nine minutes young.
UPDATED
EXPIRED

AGE

LINKS TO PAROISSEFORGESLESEAUX.NET

WHAT DOES PAROISSEFORGESLESEAUX.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of paroisseforgesleseaux.net Mobile Screenshot of paroisseforgesleseaux.net Tablet Screenshot of paroisseforgesleseaux.net

PAROISSE FORGES-LES-EAUX

SAVARIN Sébastien

20, avenue des Sources

FORGES-LES-EAUX, 76440

PAROISSE SAINT JEAN-BAPTISTE DE FORGES EN BRAY

Paroisse Forges en Bray

20, avenue des Sources

FORGES-LES-EAUX, 76440

LEFEBVRE-SAUTHIER Christine

paroisseforgesleseaux.net, office #3130794, c/o OwO, BP80157

59053, Roubaix Cedex 1

PAROISSEFORGESLESEAUX.NET SERVER

I observed that a single page on paroisseforgesleseaux.net took nine hundred and twenty-two milliseconds to stream. Our web crawlers could not detect a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider this site not secure.
213.186.33.19

dns18.ovh.net
ns18.ovh.net

We observed that this domain is using the Apache server.

Accueil - Paroisse SAINT-JEAN BAPTISTE DE FORGES EN BRAY

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain paroisseforgesleseaux.net has the following on the site, "20, avenue des Sources - 76440 Forges-lès-Eaux." I analyzed that the webpage also said " 02 35 90 51 20 - Fax 02 35 09 27 47." They also stated " Semaine de la Fraternité à Dampierre-en-Bray. Messes à Dampierre mardi, jeudi et vendredi à 11h ; lundi et mercredi à 18h 30. Prière du matin suivie dun café tous les jours à 8h à léglise de Dampierre. Messe de clôture dimanche 15 avril à 11h 15. Concert de Pâques vendredi 13 avril à 20h à léglise de Forges." The meta header had paroisse as the first search term. This keyword was followed by paroisse forges les eaux, paroisse forges, and abbé which isn't as important as paroisse. The other words they used was abbé savarin. père sébastien is also included but might not be viewed by web engines.

SEE OTHER DOMAINS

Paroisse Française de Milan

Nos activités pour les étudiants. et tu trouveras! Album photos de la paroisse. Du Samedi 27 juin au Mercredi 02 septembre. UN MARIN NOYÉ, peut-on imaginer cela? Cest pourtant le cas! Noyé de messages, de petits mots anonymes ou .

Paroisse Saint-Martin en Pays de Guichen

Paroisse Saint-Martin en Pays de Guichen. Bienvenue sur le blog de la Paroisse Saint-Martin en Pays de Guichen. Répétition chorale Mercredi 6 avril à 18h. Paroisse Saint-Martin en pays de Guichen.

Ittre paroisse accueil

Mardi 1er mai à 18h00. Le Pape invite les catéchistes à une nouvelle créativité dans la transmission de la foi. Désolation liturgique de proportions effroyables - Liturgy Academy.

Paroisse Bienheureux Jean XXIII du pays de Tarare

Pélérinage notre dame de la roche. Bienvenue sur le site de la paroisse Saint Jean XXIII du pays de Tarare! Nouveauté Paroisse SAINT Jean XXIII. Mise en ligne de la feuille antenne. La Maison Paroissiale est fermée les après-midi du Samedi 11 Juillet à 11h30 au Samedi 15 Août inclus. Reprise des permanences le lundi 17 Août. Message à destination des visiteurs. Comme il se doit, la paroisse accompag.

Accueil Paroisse Jean XXIII de Gatineau

Notre mission est de vivre et de communiquer, dans nos milieux,. Le message actualisé de Jésus le Christ. Initiation à la vie chrétienne. Le vendredi, 13 avril 2018.